tisdag 5 januari 2010

En dag.

Plötsligt sitter blondinen i bilen och hör ett litet barn gråta. Hon rykte till och blev helt rädd när hon insåg att hon inte alls förstod hur hon hamnade i bilen.
Bilen stannade och kvinnan med rött hår som körde sa hej då. Det tog ett tag innan blondinen förstod att det var henne hon talade till.

Blondinen hoppade ut bilen och såg att hon var vid jysk, hon steg in i butiken och plötsligt hade hon händerna fulla med en massa saker.
Hon insåg att hon inte skulle kunna bära fler saker så hon hämtade sig en korg, och så klart när hon hämtade korgen tjöt larmet och blondinen blev röd som en tomat.

Vad jag försöker säga är att jag har köpt mig en ny säng (igår) och idag köpte jag mig lite nya snygga sängkläder till min nya stora älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar